عاصم آرین

وبلاگی برای دانلود - جوک - آموزشی - مطالب تفریحی - و غیره...

عاصم آرین

وبلاگی برای دانلود - جوک - آموزشی - مطالب تفریحی - و غیره...

اشعار همراه با عکس

بیا با شوق هم دینا بسازیم 

من ومن راشکسته ما بسازیم 

اگر چه قطره های بی پناهیم

به پای هم بیا دریا بسازیم 

ستاره درستاره ماه درماه 

شکوهی بردل شبها بسازیم

بیا با وازه های آبی عشق

سورد تازه بر لبها بسازیم 

بیا رنگین کمانی از محبت 

به طاق نصرت دلها بسازیم 



در لعل لبت گرچه حیات دوجهان است 

حسن تو سروپا بخدا آفت جان است 

جانا چکنم پیش تو اظهار محبت 

چیزی که عیانست چه حاجت به بیانست 


چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده میکاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به جزو تمنا

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روج بی قرار من تو اظطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست


در میان دست هایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود / با عبور واژه ها از گوشه ی لب تو / مهربانی قلبت خوب معنا میشود

لاله ی داغ دیده را ماتم / اشک از رخ چکیده را ماتم / دست تقدیر از تو دورم کرد / گل از شاخه چیده را ماتم

گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم
امید وارم از ساعتی که با وبلاگ ما بودید لذت کافی برده باشید 
تشکر از انتخاب دقیق شما 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد